נתניהו דרעי ולוין נפגשו במזנון הכנסת לדיון על מתווה הכותל

    איתי גדסי No Comments on נתניהו דרעי ולוין נפגשו במזנון הכנסת לדיון על מתווה הכותל

    אחרי שראשי הסיעות ליצמן וגפני עברו על תגובת המדינה לבג"צ בעתירה של נשות הכותל ומתווה הכותל הרפורמי, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יריב לוין ואריה דרעי יצאו למזנון כדי לסגור קצוות

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך הדיונים אל תוך הלילה של חוק ההשעיה, ניצלו חברי הכנסת החרדים את הזמן כדי לעבור על תגובת המדינה לבג"צ בנושא מתווה הכותל, ועל המתווה אותו אמורים לגבש בימים הקרובים, לאחר שראש הממשלה נתניהו הכריז כי מינה את ראש לשכתו דוד שרן, לרכז את הדיונים בנושא מול הגורמים השונים ולהציג בפניו בתוך 60 ימים, המלצה לצעדים הנדרשים לפתרון הקשיים, לפי הפתרון שהוצע".

    חברי הכנסת דרעי גפני וליצמן נצפו מסתודדים מספר פעמים בירכתי המליאה, ולאחר מכן הסתודדו עם ראש הממשלה נתניהו בשולחן הממשלה, כשבידיהם צרור דפים אשר על פי גורם בכיר מכילים את טיוטת תגובת המדינה לבג"צ לקראת ההחלטה בעתירת הרפורמים על הכותל המערבי, בה מבקשת המדינה לתת ארכה כדי לתת הזדמנות לצוות שהוקם למצוא פתרון בנושא הכותל הרפורמי.

    בתום סדרת ההתייעצויות, יצאו ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ש"ס אריה דרעי יחד עם השר המקשר בין הכנסת לממשלה יריב לוין, אשר הוא אמון על נושא הכותל הרפורמי אל מזנון הח"כים, ודנו בנושא.

    גורם פוליטי בכיר אומר לאתר "קול חי": חברי הכנסת החרדים מנסים למצוא פתרון בנושא הכותל הרפורמי כהוראות מועצות גדולי וחכמי התורה. ולכן ניצלו את הזמן כדי להבהיר לראש הממשלה את דעתם על המתווה ומה כן יכול להיות מוסכם על החרדים.

    דרעי גפני וליצמן



    0 תגובות